  • Data: 2008-02-05 12:46:46
    Temat: Re: Prezes a właściciel
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mazi" <m...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > Bardziej mnie interesuje czy musze udowodnić, że faktycznie działam jako
    > prezes,

    W jakiej wersji?
    W mojej nic nie musisz, wystarczy powołanie.
    W Twojej - z zatrudnieniem, musiałbyś udowadniać coś zupełnie innego.
    Że masz kogoś nad sobą.

    >Czy są w stanie to sprawdzić, że prezes to tylko figura, a wszystkie
    >kompetencje (prawie) ma vice?

    To nie ich broszka.
    Jak nie jesteś zatrudniony w spółce, a tylko jesteś w zarządzie to masz
    prawo do wynagrodzenia, o ile walne zgromadzenie tak postanowi.
    Ale jak nie chcesz w niej działać to jest jeszcze lepsza droga - rada
    nadzorcza.
    Tam naprawdę bierzesz kasę za nic, w zarządzie teoretycznie powinieneś coś
    robić. ;-)