  • Data: 2013-01-30 20:07:27
    Temat: Re: Pytanie o program "Mała Księgowość"
    Od: cyklista <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.01.2013 17:35, Piotrek pisze:

    > Nie no, bez jaj proszę ...
    >
    > Przecież to jest najkrótsza droga do tego, żeby wersja z eksportem
    > danych kosztowała pierdylion pln.
    Niekoniecznie. Gdyby to był standard, to po prostu musieli by się
    dostosować. A co do ceny, to myślę, że mogłoby być właśnie na odwrót,
    gdyż zwiększyłaby się konkurencja. Producenci z jednej strony musieliby
    bardziej dbać o klientów, których już mają, a z drugiej niższą ceną lub
    lepszymi funkcjami mogliby przyciągną nowych.

    > A tak BTW to przecież w interesie producenta jest zaimplementowanie
    > *importu* z innych systemów. Tak więc może sprawdź czy Ci, do których
    > się planujesz przenieść nie są w stanie Ci pomóc.

    Żeby coś zaimportować, to najpierw trzeba wyeksportować. Z
    zabezpieczonej bazy danych raczej trudno coś wyciągnąć bez pomocy autora
    programu, który z resztą nie ma w tym żadnego interesu.
    Nawet, jeśli się da, to nikt tego nie zrobi za darmo.

    Przemek