  • Data: 2013-01-30 20:55:05
    Temat: Re: Pytanie o program "Mała Księgowość"
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-01-30 20:07, cyklista wrote:
    > Niekoniecznie. Gdyby to był standard, to po prostu musieli by się
    > dostosować. A co do ceny, to myślę, że mogłoby być właśnie na odwrót,
    > gdyż zwiększyłaby się konkurencja. Producenci z jednej strony musieliby
    > bardziej dbać o klientów, których już mają, a z drugiej niższą ceną lub
    > lepszymi funkcjami mogliby przyciągną nowych.

    Chyba przeceniasz magiczną moc zakazów i nakazów ustanawianych przez
    niekompetentnych posłów/urzędników.

    Jednak będę się upierał, że tego typu standardy to najlepiej reguluje rynek.

    A żeby temu rynkowi pomóc to wystarczy nie kupować software, który nie
    spełnia Twoich wymagań. I jeśli Twoje wymagania nie są mocno specyficzne
    to niebawem automagicznie pojawi się stosowna funkcjonalność u tych,
    którzy jeszcze jej nie mają.

    > Żeby coś zaimportować, to najpierw trzeba wyeksportować. Z

    Na przykład pod postacią rożnego rodzaju raportów :-)

    > zabezpieczonej bazy danych raczej trudno coś wyciągnąć bez pomocy autora
    > programu, który z resztą nie ma w tym żadnego interesu.

    Ototo! Kluczowe jest w tym "manie" interesu.

    > Nawet, jeśli się da, to nikt tego nie zrobi za darmo.

    A tak z ciekawości spytam. Czy świadczysz jakieś usługi za darmo? :-)

    Piotrek