  • Data: 2007-04-19 08:27:58
    Temat: Re: wraca nowe, czyli rzemiosło
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:

    > To pytaj w cechu.

    A cech prowadzi rejestr wykonawców o wolnych mocach przerobowych?

    > Tylko nie zabraniaj innym wyboru.

    Nie zabraniam.
    Zabroniłbym partaczom wykonywania czegokolwiek na czym się nie znają.

    > Umie. Ale może mu się nie chcieć.

    Oczywiście - tak może być.
    Ale i tak wolę jak komuś się nie chce, niż jak ktoś nie umie.

    > ...w formie?

    Wypieprzenia ze zrzeszenia członków na których są słuszne skargi.

    > Spytać o zrzeszonych.

    I co, potem mam dzwonić do 1000 luda z listy?
    Już pisałem - nie stać mnie.

    > Dawno nie szukalem.
    > Ostatnio mi się zdarzyło kilka lat temu

    No to spróbuj teraz.
    Gwarantuję że dużo się zmieniło.

    > Na co, na to że nie można znaleźć "ocechowanych"?

    Wolnych?
    Może być ciężko.
    A chodzi o to, żeby każdy kto się ogłasza, czyli ma wolne moce przerobowe,
    miał papiery w danym zawodzie.