  • Data: 2002-05-11 23:42:25
    Temat: Re: Spis Powszechny - jakie kary?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 10 May 2002, Jolanta B wrote:

    >+ Witam
    >+
    >+ Szczerze mówiąc jestem zaskoczona. Czy większość ludzi żyjących w Polsce
    >+ cierpi na jakąś maniakalną obsesję spisku???????

    Wyraźnie :)
    Niemniej...:
    [...]
    >+ > Moim zdaniem ten spis to draństwo, tyle różnych czasem osobistych
    >+ > odpowiedzi, chyba za dużo od nas wymagają.
    >+
    >+ jakie tu masz informacje na myśli? Może taką - czy masz bieżącą wodę w
    >+ domu....

    *Jakieś* dałoby się znaleźć.
    Np. pytanie o narodowość, szczególnie w świetle odmowy uznania
    (przez państwo polskie) np. narodowości śląskiej.
    Bardzo proszę o nieprzekształcanie wątku w awanturę: stwierdzam
    fakt i tyle - widziałem parę plakatów "na mieście".
    Może być dla kogoś niewygodne.

    Pozdrowienia, Gotfryd