  • Data: 2010-11-20 17:27:05
    Temat: Re: Sprzedaz auta bedacego w ST (umowa?)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 20 Nov 2010, Przemek wrote:

    > podsumowujac
    > - mamy auto na ST do dnia X
    > - sciagamy auto w dniu X
    > - sprzedajemy zupelnie prywatnie w dniu X+1

    A Twoja DG nie jest przypadkiem "zupełnie prywatna"?
    Jakaś taka moda panuje na nazywanie zdarzeń o charakterze osobistym
    "prywatnymi", tak jakby te w DG były państwowe :D

    > - placimy podatek normy w ramach DG od roznicy wartosci sprzedazy
    > a niezamortyzowana czescia

    Jedna z moich uwag dotyczyła formalności: efektywnie tak, ale
    formalnie nie. Przychód *w całości* idzie do przychodu z DG,
    koszty takoż w całości, podatek od różnicy - ale całości DG :)

    > Przypadek to zwykle osobowe auto prywatne wciagniete do 1os DG, brak w
    > profilu "handel autami" (nie wiem czy ma to znaczenie)

    Mnie też zastanawia, po co tak kombinujesz.

    pzdr, Gotfryd