  • Data: 2021-11-02 19:18:16
    Temat: Re: Udokumentowanie przychodu z kryptowalut
    Od: Dogoman <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    @m4rkiz dzięki za odpowiedź.
    Tak podczas sprzedawania krytpo jest dochód i wpisuje dochód w PIT-38 pod koniec
    roku. Z tym nie ma problemu.
    Tylko teraz jest tak, umówiłem się z gościem, że tworze mu apke, a on płaci mi w
    krypto. Nie mamy żadnych umów, nie robie żadnego rachunku ani faktury. Wygląda tak
    jakbym co miesiąc dostawał darowizne na mój portfel w kryptowalucie od tego samego
    gościa.
    Teraz jest pytanie. Czy nikt nie zdziwi się, że na takim PIT-38 mam same przychody,
    bez żadnych wpłat?

    W skrócie: jakiemuś randomomowi robię usługę programistyczną bez żadnych umów, on mi
    wysyła krypto. Sprzedane krypto wrzucam w PIT-38. Ale co robić jak Urząd Skarbowy
    zapyta się skąd ten przychód jak go udokumentuje? Ach nie ogarniam.

    Dzięki za pomysły wszystkie :)