  • Data: 2003-07-24 08:58:49
    Temat: Re: Zakupy do komputera na ST
    Od: towarzysz Vader <v...@r...wywalto.net> szukaj wiadomości tego autora

    Boguslaw Szostak wrote:

    > To "staly fragment gry".....
    > Generalnie byloz tym zamieszanie, od nowego roku jest przepis "poprawiony"
    > i nadal zagmatwany, ale co do "czesci do grata" w zasadzie jesny.

    A konkretny numer paragrafu mozna (z ustawy o VAT i PDoOF o ile dobrze
    rozumiem) mozna prosic? To zaraza doczytam.

    Czyli ta listwe mam traktowac jako czesc do kompa. W zwiazku z tym musze
    ja na EST wciagac? Czy nie. Moze to byc po prostu koszt i tyle?

    > A no trzeba dokladnie popatrzyc co pan do tej ewidencji wpisal...
    > czy sam fakt, e pan go kupil, czy tez powiekszyl Pan Wartosc Poczatkowa
    > ST...

    Dysk byl "w zestawie" wciagnietym na EST. A bulo to tak.

    Rozpoczalem dzialalnosc 1 stycznia, wsadzilem wiec swojego gracika w ST
    wyceniajac go odpowiednio i piszac na ta wycene "papierek". Zeby bylo
    elegancko. Ostatnio dokupilem do komputera drukarke i kostke pamieci.
    Oba te elementy dopisalem do EST na kolejnych pozycjach (mam nadzieje,
    ze dobrze zrobilem). Natomiast problem mam z tymi listwami. Czy am je
    tak samo jak np. drukarke wsadzac na EST czy po prostu traktowac to jak
    najzwyklejszy koszt.

    A co do dysku, to mam zamiar dopiero kupic ten nowy, bo ten stary
    "wlasnie niebawem pewnie padnie". ;-) dlatego pytam.

    > Bo watpie, by nakupila Pan "pasci" za ponad 3 500 PLN w jednym roku do tego
    > starego grata,
    > a w takim przypadku zakupy "sa KOSZTEM".

    Znaczy sie jednak najzwyklejszy koszt. Ale przecierz taki dysk sam nie
    moze dzialac, wiec jest srodkiem trwalym... cos mi sie juz powoli
    zaczyna mieszac. :-(

    > Pwenie ze wystarczy.

    Na protokolw pisze model, firme, numer seryjny... a czy pisac "wywlilem
    do kosza" czy cos w tym stylu? :-) Czy nikogo nie interesuje gdzie go
    umiescilem po likwidacji?

    --
    towarzysz Vader - v...@r...wywalto.net
    http://www.rzeszow.net/