  • Data: 2003-07-24 08:32:26
    Temat: Re: Zakupy do komputera na ST
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "towarzysz Vader" <v...@w...rzeszow.net> napisal w
    wiadomosci news:bfmf05$q9t$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Mam takitam sobie komputer na ST. Czy kazdy zakup, ktory robie z mysla o
    > komputerze musi sie znalezc na EST?
    >
    > Np. kupilem do swojego grata listwe zasilajaca. Czy musze ja ujmowac w
    > ewidencji czy wrzucam w koszty bez zadnych dodatkowych ceregieli?

    To "staly fragment gry".....
    Generalnie byloz tym zamieszanie, od nowego roku jest przepis "poprawiony"
    i nadal zagmatwany, ale co do "czesci do grata" w zasadzie jesny.

    > Jak natomiast postapic w przyadku gdy dajmy na to uszkodzilem dysk z
    > wlasnej winy wiec nie przysluguje mi gwarancja. Kupilem wiec nowy i
    > wsadzilem do komputera, wpisalem na EST.

    A no trzeba dokladnie popatrzyc co pan do tej ewidencji wpisal...
    czy sam fakt, e pan go kupil, czy tez powiekszyl Pan Wartosc Poczatkowa
    ST...

    Bo watpie, by nakupila Pan "pasci" za ponad 3 500 PLN w jednym roku do tego
    starego grata,
    a w takim przypadku zakupy "sa KOSZTEM".

    > A co z tym starym? Pewnie jakos
    > trzeba go zlikwidowac? Jak przykladowo moglby wiec wygladac protokol
    > likwidacyjny? Czy taki protokol wystarczy?

    Pwenie ze wystarczy.

    Boguslaw