  • Data: 2007-05-23 09:32:12
    Temat: Re: anulowanie faktury
    Od: gonia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino napisał:

    > Kiedy właśnie klient jak rozumiem reklamację składa dlatego, że usługa
    > nie została wykonana/została wykonana źle.

    pomiędzy wykonaną źle a nie wykonaną jest pewna różnica
    o tej niewykonanej nie ma nic w ustawie;>

    > I coś Ci się mocno myli, jeśli twierdzisz że uwzględnienie tej
    > reklamacji i wystawienie korekty spowoduje, że vat i tak trzeba będzie
    > zapłacić.
    >
    > Ja przynajmniej nie słyszałem o przypadku żeby ktokolwiek się czepiał
    > rabatu za usługę.

    ja nie słyszałam o 100 % rabacie (chyba że to odmiana usług świadczonych
    nieodpłatnie)
    natomiast słyszałam o obowiązku zapłaty od wykonanej usługi ----->
    najgłośniejsza sprawa z ub.roku dotyczyła bezpłatnych porad prawnych