eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkianulowanie faktury › Re: anulowanie faktury
  • Data: 2007-05-23 09:45:20
    Temat: Re: anulowanie faktury
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> Kiedy właśnie klient jak rozumiem reklamację składa dlatego, że usługa
    >> nie została wykonana/została wykonana źle.
    >
    > pomiędzy wykonaną źle a nie wykonaną jest pewna różnica
    > o tej niewykonanej nie ma nic w ustawie;>

    Nie rozumiem.
    Nie mozesz wystawić faktury za usługę, której nie wykonałaś. Wiec nie ma
    powodów, by co kolwiek o tym było w ustawie.

    >> I coś Ci się mocno myli, jeśli twierdzisz że uwzględnienie tej reklamacji
    >> i wystawienie korekty spowoduje, że vat i tak trzeba będzie zapłacić.
    >>
    >> Ja przynajmniej nie słyszałem o przypadku żeby ktokolwiek się czepiał
    >> rabatu za usługę.

    > ja nie słyszałam o 100 % rabacie (chyba że to odmiana usług świadczonych
    > nieodpłatnie)

    Pod pojęciem "rabat" w tym przypadku rozmumie się: bonifikaty, opusty,
    uznane reklamacje, skonta. Patrz: art. 29.4 ustawy VAT

    Wiec jeżeli usługa jest całkowicie źle wykonana -a moim zdaniem moze tak
    być - uznajęreklamacjei zwracam 100% wartości.

    > natomiast słyszałam o obowiązku zapłaty od wykonanej usługi ----->
    > najgłośniejsza sprawa z ub.roku dotyczyła bezpłatnych porad prawnych

    Tak, od wykonanej *bezpłatnie* usługi. Tu usługa była wykonana płatnie, ale
    za powodu jej złego wykonania została złożona reklamacja (uznana).


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1