eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkianulowanie faktury › Re: anulowanie faktury
  • Data: 2007-05-23 10:09:56
    Temat: Re: anulowanie faktury
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "gonia" <g...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    >> Kiedy właśnie klient jak rozumiem reklamację składa dlatego, że usługa
    >> nie została wykonana/została wykonana źle.
    >
    > pomiędzy wykonaną źle a nie wykonaną jest pewna różnica
    > o tej niewykonanej nie ma nic w ustawie;>

    Oczywiście, ale mówimy o tej źle wykonanej, a co za tym idzie z uznaną
    reklamacją na 100% ceny.

    >> Ja przynajmniej nie słyszałem o przypadku żeby ktokolwiek się czepiał
    >> rabatu za usługę.
    >
    > ja nie słyszałam o 100 % rabacie

    Tak?
    A na przykład o gratisowym abonamencie telefonicznym (internetowym), tytułem
    rekompnsaty za problemy techniczne operatora nie słyszałaś?
    Nie wierzę.


    > (chyba że to odmiana usług świadczonych nieodpłatnie)
    > natomiast słyszałam o obowiązku zapłaty od wykonanej usługi ----->
    > najgłośniejsza sprawa z ub.roku dotyczyła bezpłatnych porad prawnych

    Ale nie o to chodzi.
    Tu nie ma być nic darmowego z założenia, to jest TYPOWE uznanie reklamacji
    klienta.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1