  • Data: 2004-06-08 11:15:44
    Temat: Re: cichy wspólnik
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > "spółka cicha" to jest pozaprawna nazwa umowy cywilnej zawieranej na
    > zasadzie "swobody umów" - składa się z inwestycji gospodarczej (w jedną

    Oops! Duzo za duze skroty myslowe.

    Ja zakladam ze jesli ktos ma za duzo kasy i chce ja
    ulokowac to wspolnik juz zadba zeby wziac te kase i upasc.
    W tym momencie az sie prosi zeby upadla ta knajpa
    gdzie jest obcy wklad a nie wlasna ktora moze
    byc zasilona forsa z upadlosci tamtej.
    No i zastanawialem sie jaka jest mozliwosc
    odzyskania wlozonej kasy i wyszlo mi ze zadna.

    Kiedys czytalem o cichych spolkach i doszedlem do
    wniosku ze to nic dla mnie.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl