  • Data: 2004-06-08 14:52:55
    Temat: Re: cichy wspólnik
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel> szukaj wiadomości tego autora

    In article <Pine.WNT.4.60.0406081610130.1304@athlon>, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Moment. Primo - JAKĄŚ kontrolę cichy wspólnik może sobie zapewnić,
    > z wglądem w księgi itp. włącznie. Secundo - jakieś zabezpieczenie

    Wgladac to sobie moze ale o ile wiem prawa decyzji nie ma zadnego.
    Moze np poprosic :) wspolnika o zwrot kasy.

    > A tertio... owszem, "przedsiębiorstwa" mogą sobie być trzy, ale
    > *firma* jest jedna - jeśli dobrze rozumiem. I jeśli jest to DG 1-os
    > OF to tą firmą jest owa osoba :] i albo ona upadnie (*całkiem*)

    > A tam, zależy *kto* "dostaje na inwestycję".

    Ano. Ja mam zwycaj pozyczac forse ludziom ktorym moge ją DAĆ bez zalu.

    > Równie skutecznie można to samo powiedzieć o S.C. czy S.J.
    > Ale to nie znaczy że są "na nikogo", bo całkiem sporo
    > ich istnieje... i działa ku współnej korzyści biorących
    > udział w takich (ryzykownych) imprezach :)

    A najlepiej dzialaja te ktore stosuja zasade Ala Capone:
    "Duzo dalej zajdzie sie w zyciu przy pomocy dobrego slowa
    i rewolweru niz tylko dobrego slowa".

    Maja czasem problem z wyjasnieniem dobrym ludziom przy pomocy
    dobrego slowa o co im chodzilo ale wtedy znowu maja drugi argument
    trudny do odrzucenia ktorym sie posluguja.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl