  • Data: 2007-11-12 19:19:56
    Temat: Re: kilometrówka
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > IMHO olej to też paliwo.
    > Dobrze gadam?

    Gotfryd, ja myślałam że Ty techniczny jesteś.
    Olej taki do smarowania części ruchomych, nie do spalania :)
    Jak napisał, że od paliwa nie odlicza to wypadałoby uznać, że mówiąc
    olej miał na myśli inną substancję, niż będąca paliwem. Samochody na
    benzynę i gaz zamiennie są na porządku dziennym, ale jak na razie diesel
    to diesel. :)

    Analiza logiczna tego zdania wskazuje na to, że paliwo i olej to dwie
    różne rzeczy :)

    MK: zakaz odliczania jest od paliwa - substancji ulegającej
    przetworzeniu na energie w wyniku spalania (w dużym uproszczeniu). Co do
    reszty -jeżeli może być kosztem to VAT można odliczyć.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813