  • Data: 2002-11-22 14:11:43
    Temat: Re: przelew do US w mbanku
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "GreG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:arjqlv$qjs$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > NO to mnie pocieszyles powiem ci, bo w swoim pierwszym
    > przelewie 13-ke zostawilem pusta :)

    Nie twierdzę, że wypełnienie tej rubryki jest w tym przypadku koniecznością,
    a brak wpisu w tym miejscu sprawi, że przelew zostanie "odrzucony". Znajomy
    tak wpisuje od paru miesięcy i wszystko jest ok. Korzysta ze "ściągi" (Rozp.
    Min. Fin. z 15.09.2001 r.).
    Jeżeli wpisze się coś sensownego to urzędnik raczej nie powinien mieć
    trudności w odpowiednim zakwalifikowaniu wpłaty ;)
    Pozdrawiam
    Kasia