  • Data: 2002-11-22 17:42:26
    Temat: Re: przelew do US w mbanku
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kasia Mikołajczyk" <k...@c...pl>
    napisał w wiadomości
    news:arldta$odd$1@druid.ceti.com.pl...

    > Nie twierdzę, że wypełnienie tej rubryki jest w
    tym przypadku koniecznością,
    > a brak wpisu w tym miejscu sprawi, że przelew
    zostanie "odrzucony".

    Ach, wybacz .... zapomniałem że to mbank "coś
    ulepszą to coś popieprzą" :))) to juz u nich
    reguła a podobno ta ich formatka jest tak ściśle
    ukierunkowana na VATi PIT że innych podatków do US
    to juz za bardzo się nie da zrobić :)

    > Znajomy tak wpisuje od paru miesięcy i wszystko
    jest ok. Korzysta ze "ściągi" (Rozp.
    > Min. Fin. z 15.09.2001 r.).

    A tutaj to jeszcze raz zaprostestuje, nie można
    sie powoływać na ministerialne
    "sciągi"/wyjaśnienia które są akurat w tej materii
    jasne i konkretne i w żadnym miejscu nie wynika
    taka potrzeba, vide moja wcześniejsza odpowiedź.

    > Jeżeli wpisze się coś sensownego to urzędnik
    raczej nie powinien mieć
    > trudności w odpowiednim zakwalifikowaniu wpłaty
    ;)

    Sensowny wpis + sensowna interpretacja =
    prawidłowa kwalifikacja ;))

    Pozdr.
    Sark