  • Data: 2007-01-02 17:10:59
    Temat: Re: remanent na koniec roku
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 2 Jan 2007, cacup wrote:

    > rozliczam sie nie ryczaltem lecz KPiR

    > czyli jak rozumiem obowiazuje mnie ustawa o KPiR.

    Rozporządzenie.

    > mam wiec takie pytanie -
    > bo niestety wiem, ze te ustawy sa porozwalane w wielu dziennikach ustaw.
    > chetnie bym sie przyjrzal dokladnie tym ustawom - prosilbym gdzie mozna
    > uzyskac max ilosc informacji?

    Weźże i przeczytaj link!
    Fakt, wymaga darmowej rejestracji, możesz jeszcze poszukać tu:
    isip.sejm.gov.pl
    ...albo googlem. Ale IMO lepiej się np. przeszukuje HTMLa.
    Słowa kluczowe: Rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie prowadzenia
    podatkowej księgi przychodów i rozchodów

    Tam jest też podstawa prawna wydania - powszechnie znana ustawa o podatku
    dochodowym osób fizycznych.

    pzdr, Gotfryd