  • Data: 2002-01-30 23:24:53
    Temat: Re: współpraca z amazon.com - koszty uzyskania?
    Od: MaXxX <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 31 Jan 2002 00:12:46 +0100, KX (k...@p...fm) pisze na
    pl.soc.prawo.podatki:

    > Czy przypadkiem nie prowadzisz niezgloszonej DG polegajacej na uslugach
    > agencyjnych?
    > Uważaj bo jak cię capną to każą VAT odprowadzić - usługa wykonywana na
    > terenie Polski - VAT-6 nie składałeś?

    Hehehe, no to by było niezłe jajco, szczególnie, że ową "działalność"
    rozpocząłem parę lat temu, nie mając jeszcze wtedy 18 lat, do DG wymaganych.

    Poza tym agencja jest chyba gdzieś przy finalnej umowie klient-usługodawca
    wymieniona, nie? A nazwy mojej strony ani mojego nazwiska nigdzie dalej klient
    Amazonu na oczka nie ogląda... Czy też to, cholera, nieistotne?? Weź mnie nie
    strasz! Ja w tym momencie już tyle się kompletnie sprzecznych opinii
    nasłuchałem, że już nic nie wiem..!

    --
    MaXxX
    - znudziło mnie pisanie idiotyzmów,