  • Data: 2002-01-30 23:50:18
    Temat: Re: współpraca z amazon.com - koszty uzyskania?
    Od: "ppinq" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Powiedz mi po co Amazon wspolpraca z toba.
    >Jest taka oferta amazonu typu referencja, ze bierzesz od nich linki i
    >jezeli ktos kupi cos u nich z twojego linka to dostajesz za referencje,
    >ale zrozumiale ze Amazon wszystkie te wyplaty ksieguje i na podstawie
    >ustawy o unikaniu podwojnego opodatkowania i przepisow o wymianie
    >informacji nt. uzyskanych dochodow za granica, jest wielce prawdopodobne
    >ze Amazon przesle takie informacje do krajowego urzedu skarbowego, w
    >celu opodatkowania.

    (..)
    Czy naprawdę Amazon i mnóstwo innych tego typu firm rozsyła takie
    dane do wszystkich urzędów rozsianych po całym świecie?
    Co ich do tego zmusza?
    Czy to potwierdzona informacja?
    Gdybym ja był taką firmą i płacił komuś np. z Nowej Zelandii, to chyba nawet
    nie pomyślałbym o tym aby coś jeszcze wysyłać do jakiegoś tamtejszego urzędu.

    PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl