  • Data: 2003-09-24 11:20:46
    Temat: Zmiana konta ?
    Od: "Mariusz" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uznałem ostatnio, że bank w którym mam konto firmowe (PKO SA) mnie
    okrada, ostatnio podnieśli większość opłat i nawet nie raczyli mnie o tym
    poinformować, zobaczyłem dopiero na wyciągu.
    Wkurzyłem się i chcę zmienić bank, najlepiej na jakiś internetowy np. na
    m-bank.
    W związku z tym mam pytanie w jaki sposób poinformować o tym urząd
    skarbowy? Pewnie trzeba wysłać jakiś NIP, co z okresem przejściowym pewnie
    przez jakiś miesiąc będę miał dwa konta (nie zlikwiduje starego, dopóki nie
    sprawdzę jak działa nowe). Czy mam wysłać najpierw informacje o tym że mam
    nowe konto, a po miesiącu że zlikwidowałem stare?
    Czy taka zmiana konta może być powodem (przyczyną) kontroli z US ?
    Kogo jeszcze i w jaki sposób powinienem poinformować o zmianie konta?

    Mariusz