    From: "Jano" <m...@h...gula>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Problem z Krukiem - mój osąd NOM-u
    Date: Tue, 9 Nov 2004 13:17:01 +0100
    Sender: k...@o...pl@81.15.198.138

    Nie rozwodząc się:
    1.Czy NOM miał zawartą umowę z abonentem?
    Nie miał bo to jeszcze nie były te czasy. Ryzyko handlowe - dzwońcie przez
    NOM a zapłata będzie na fakturach TPSA. Nie dogadali się - niech spadają
    na drzewo.
    Dostałe po 2 latach fakturę z NOM na 2 złote - koszt przelewu 4zł - a
    podobno miałem dzwonić przez NOM żeby było taniej a wyszło jak zwykle.
    Niech spadną na srzewo.
    Przed rokiem dostałem wezwanie też z jakiegoś ichniego Kruka - już na 7zł
    ze straszeniem sądem, rejestrem itd.
    Poszło do kosza.
    Do dziś jest spokój.

    Handlowiec niestety musi się liczyć z ryzykiem - a jak nie ma umowy na
    piśmie to do budy.
    Miał umowę "ustną" której warunki zerwał.

    Czemu np. TELE2 nie uruchomi usługi bez umowy - bo jest mądrzejsze.
    Ktoś musiał jednak zapłacić frycowe - ale czemu to ja miałbym być.