  • Data: 2017-06-20 21:46:36
    Temat: Re: JPK - jaki program do faktur?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6/19/2017 9:12 PM, Borys Pogoreło wrote:
    > Nie siedzę w .NET, ale wiem, że choćby asynchroniczna komunikacja sieciowa
    > jest dużo prostsza w 4.5.

    Znaczy chcesz powiedzieć że w pierdołowatej aplikacji do faktur jest to
    na tyle istotne żeby wymusić zmianę OSa lub instalację u klienta?

    > Zapewne jest dużo więcej takich ułatwień, na
    > które dotychczas można było sobie tylko popatrzeć przez szybkę. W webdev
    > jest ten sam problem z przeglądarkami.

    Fajnie, ale czy aby na pewno celem biznesowym jest ulatwianie zycia
    programistom? A może userom?

    > Połowa ich klientów siedziała jeszcze na XP?

    Nie wiem, nie mam odstępu do takich danych ale nie wykluczam. Jesli
    twoim klientem jest lekarz albo prawnik to dla nich jest *oczywistym*
    kosztem zmiana systemu. Bo musza wezwać "informatyka" ktory im to
    zainstaluje i raczej nie zrobi tego za friko.