  • Data: 2017-06-20 21:54:51
    Temat: Re: JPK - jaki program do faktur?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6/20/2017 4:23 PM, Marek wrote:
    > Nie wierzę, że tak odpowiedziała osoba za to odpowiedzialna.

    A gdzie wyczytałeś że decyzje w korpo podejmuja ludzie odpowiedzialni za
    cokolwiek?

    > Albo
    > wymyśliłes sobie tą odpowiedź albo zapytales nieodpowiednia osobę.

    Zapytalem programistę. Gdybym zapytał misia decyzyjnego odpowiedź była
    by zapewne bełkotem marketoidalnym z gatunku machania rekami i
    prezentacji w PP o tym czy gimbusy wolą win10 czy może win7.

    Problem nie w tym jak to uzasadnili, tylko jaki efekt biznesowy ten
    debilizm spowodował. Ano taki że klienci nie chcieli ruszać komputerów
    idących w setki w jednym miejscu i postawili ultimatum że albo działa po
    staremu albo konkurencja zarobi.

    To niestety nie działa kiedy software dostarczają instytucje rządowe.