    From: "Ryszard" <r...@n...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jeszcze raz kilometrówka...
    Date: Sun, 28 Mar 2004 15:36:55 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@pd158.stalowa-wola.sdi.tpnet.pl

    Użytkownik Magdalena <m...@n...autograf.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:c46d13$6v2$...@n...onet.pl...

    > faktury masz mieć, a wpisujesz mniejszą z kwot kilometrówka lub

    Ok. a co jak była księgowa zaliczyła limit który był większy od
    pokrycia w fakturach (coś mi się wydaje że tak to było zrobione
    za rok 2003, muszę to jeszcze sprawdzić ale mam takie dziwne przeczucie)

    > ograniczenie odliczenia vat dotyczy vat od paliwa w samochodach osobowych.
    > Od innych materiałów eksploatacyjnych i usług np. myjni możesz odliczyć
    VAT.

    Ok. tak mi się cały czas zdawało czytając dyskusje na forum,
    ale zarówno wcześniejsza księgowa, jak obecny księgowy mówią coś innego.
    Albo ja nie potrafię zadawać pytań, albo jestem opóźniony w rozwoju,
    albo księgowość należy do dziedzin sztuki :-( (oj, biedny podatnik, biedny)
    Czy można by jakiś link do czegoś co to wyjaśnia ?

    > na zasadach ogólnych, jak inne koszty związane z samochodem
    niewprowadzonym
    > do EST (chyba też obowiązuje tu limit kilometrówki, ale niech inni się
    > wypowiedzą).

    @#$%^& to czego ja o tym do tej pory nie wiedziałem ?
    (Proszę nie odpowiadać - już wiem, bom dupa i wynająłem księgową
    też do dupy - bez obrazy - mam prześwidczenie że nie dotyczy to wszystkich)

    > odpowiedzialność jest po Twojej stronie więc lepiej wiedzieć

    A w tych słowach jest zawarte wszystko,
    zastanawiam się tylko za co ja płaciłem/płacę specjalistom ?
    jak i tak za nich muszę poprawiać błędy przez nich popełnione.

    Pozdrawiam
    Rysiek S.