    From: gonia <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Korekta faktury z roku poprzedniego
    Date: Wed, 12 Nov 2008 10:41:23 +0100
    Sender: g...@a...neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > OK :D
    > ALE...
    > Dotacja unijna nie jest przychodem, prawda?

    Nieprawda
    chyba, że mówimy o zwolnieniu z opodatkowania:>

    > No to:
    > - albo dofinansowanie było przeznaczone dla *prowadzącego*, a wtedy
    > sama faktura powinna opiewać na 1700 zł
    > - albo dofinansowanie było przeznaczone dla *uczestników*, a wtedy
    > 7300 zł (z 9000 zł) nie jest ani przychodem ani kosztem a wpisowi
    > podlega jedynie różnica.

    A gdzie ja napisałam, że zgadzam się z tym, co człowiek zrobił?
    Żeby nie było wątliwości, ni enapiosałam również, że się nie zgadzam;>
    Wyjaśniłam jedynie co człowiek zrobił;D

    Wydaje mi się dopuszczalne (a przynajmniej
    > zrozumiałe) wpisanie całej faktury (9000 zł) i korekty kosztu
    > czyli -7300 zł nie stanowiącego KUP.
    >
    > Coś źle rozumiem?

    Czepiasz sie, tylko tyle;D

    Dla podatków ta korekta nie ma żadnego znaczenia, sposób ujęcia, nawet
    jeżeli nieprawidłowy, zresztą również.
    Dla człowieka było problemem, co zrobić z korektą otrzymaną w tym roku.
    Ja osobiście nie robiłabym nic, nawet jeżeli to , co zrobił mija się ze
    sposobem przez Ciebie wskazanym:>

    g.