eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiMożna sprzedać coś, czego się nie ma i będzie się pozyskiwało etapami? › Re: Można sprzedać coś, czego się nie ma i będzie się pozyskiwało etapami?
  • Data: 2015-12-29 13:29:12
    Temat: Re: Można sprzedać coś, czego się nie ma i będzie się pozyskiwało etapami?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.12.2015 o 10:14, G.S. pisze:
    > "Grupowicz dostał odpowiedź na to co napisał, a nie na to, o czym myślał".
    > Klasyka waści... nihil novi sub sole!
    >
    > Może wpadniesz na to, że źle napisałeś (i źle chciałeś pisać na f-rze)?
    > ;)

    Rozumiem, że to jest jakaś gierka słowna znów, pspp przeciwko
    producentom oprogramowania. Czy ja coś na to poradzę, że zarówno
    Kaspersky jak i Microsoft nazywają to licencjami, sprzedają to jako
    licencje? Jeżeli masz zastrzeżenia do mojego nazewnictwa, to racz
    wyjaśnić, bo kwiatowanie do niczego nie prowadzi.

    Pokazałem już zrzut ekranu z panelu Microsoft. Tu masz dla odmiany od
    Kasperskiego:

    http://en.zimagez.com/zimage/screenshot-29122015-132
    540.php

    Możesz przyjąć 2 linie. Albo kwiatować albo wyjaśnić po luckiemu jak
    powinien działać sprzedawca-pośrednik pomiędzy producentem (dla
    ustalenia uwagi MS i Kaspersky) a klientem końcowym.