eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiNie miała baba kłopotu i DG założyła :) - zestaw komputerowy › Re: Nie miała baba kłopotu i DG założyła :) - zestaw komputerowy
    From: "Obywatel107" <obywatel107@/gazeta/.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Nie miała baba kłopotu i DG założyła :) - zestaw komputerowy
    Date: Thu, 13 May 2004 07:55:11 +0200

    to ja mam pytanie do ciebie
    Jak byles w Urzedzie Skarbowym, to czy zazadali od ciebie, dokumentu
    potwierdzajacego twoje prawo do lokalu w ktorym bedziesz wykonywal
    dzialalnosc gosp.?
    I czy wiesz jakie z tego wynikaja konsekwencje podatkowe?

    Pytam bo mnie zapytali, a nie wiem jak to jest, tak naprawde?. Bylem w US i
    poprosilem o wyjasnienia. Otryzmalem jakies enigmatyczne wykrety a nie
    odpowiedzi.
    Rozmawialem ze znajomymi ktorzy ostatnio rejestrowali dzialalnosc gosp. Ale
    im nie mozna ufac, mogli celowo mi napedzic stracha, albo sami do konca nie
    wiedzieli, jednak to co od nich uslyszalem to mi ciarki po plecach zaczely
    chodzic.
    Do mojej dz.gosp nie jest potrzebny ani lokal , ani komputer ( formalnie, bo
    nie formalnie caly czas korzystam z laptopa i mam ich w....d....)
    W moim przypadku, pol srodkiem zaradczym bylo zatrudnienie sie w innej
    firmie na 1/4 etatu, a na rzecz drugiej firmy wykonuje swoja dzialalnosc na
    umowe-zlecenie.

    I wsio....moze mnie za to nie zastrzela?

    :o]

    pozdrawiam
    Farciarz