  • Data: 2003-12-29 17:45:27
    Temat: Re: Odmowa wystawienia faktury
    Od: "vladi" <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wymagane dane i to jest istotne. Wg. mnie nie ma juz okreslenia rachunek
    > tylko faktura, a sww okresla czy i w jakiej stawce jest dana rzecz.

    za Maddy :

    "O wystawianiu rachunków mówi Ordynacja Podatkowa:
    Art. 87. § 1. (177) Jeżeli odrębne przepisy nie stanowią inaczej,
    podatnicy prowadzący działalność gospodarczą obowiązani są na żądanie
    kupującego lub usługobiorcy wystawić rachunek potwierdzający dokonanie
    sprzedaży lub wykonanie usługi."

    vladi