    From: Wojtek Malina <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Prawdziwe oblicze piekarza
    Date: Tue, 29 Jan 2008 21:54:33 +0100

    Użytkownik t...@o...pl napisał:
> [...]
    zial=618

    > To już dawno było - u Jaworowicz kilka miesięcy temu gostek z MF to czytał.
    > Zdaje się że z darowizn naliczyli mu ledwo 20k, reszta to sprzedaż
    > nieewidencjonowana.

    Ale mozna zapytac czemu tak sie stalo?

    Czy to moze nie wina zbyt wysokich podatkow?

    Wiem, ze prawo prawem, ale jak si epatrzy, ile panstwo zdziera ci za
    kazdym razem skóry z pleców, to az sie plakac chce. Pracujesz, tyrasz, a
    taki np. ZUS przez dwea lata kobietom nie przelewa grubej kasy.
    Pracujesz, tyrasz, a twoja babcia dostaje 540 emerytury. Gdyby mi
    panstwo nei zabieralo podatkow, to babcia dostawalaby ode mnei 3 razy
    wiecej miesiac w miesiac.

    Panstwo niestety to twój wróg :/