  • Data: 2008-01-30 13:12:40
    Temat: Re: Prawdziwe oblicze piekarza
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa, 30 styczeń 2008 02:51
    (autor Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <fnol6t$mls$1@news.ds.pg.gda.pl>):

    > Po kilku głośnych sprawach trzeba odpowiedzieć: TAK, TO MOŻLIWE. Już
    > wielokronie w tym kraju w sposób urągający logice i przyzwoitości
    > pomijano ważne dowody.
    > vide:
    > - Kluska i JTT załatwieni przez skarbówkę (prawomocnie zakończone
    > korzystnie dla nich)

    Nie wiem jak JTT, ale Klusek z tego co pamiętam, to nieźle kombinował...
    Tyle, że wykorzystywał lukę w prawie, więc z prawnego punktu widzenia był
    kryty. Ale że oskubał kasę US to oskubał... :D

    > - administracja publiczna narusza jego dobre imię publikując materiały i
    > URABIAJĄC opinię publiczną... choć działa zgodnie z prawem;

    A co robią pismaki i mikrofoniaki? Oni w dowolnej sprawie bełkot odstawiając
    urabiając opinię dowolnie.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl