    From: "Stasiek G." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Prawdziwe oblicze piekarza
    Date: Tue, 29 Jan 2008 23:14:22 +0100

    Użytkownik "Wojtek Malina" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:fno3pt$fpu$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale mozna zapytac czemu tak sie stalo?
    >
    > Czy to moze nie wina zbyt wysokich podatkow?
    >
    > Wiem, ze prawo prawem, ale jak si epatrzy, ile panstwo zdziera ci za
    > kazdym razem skóry z pleców, to az sie plakac chce. Pracujesz, tyrasz, a
    > taki np. ZUS przez dwea lata kobietom nie przelewa grubej kasy. Pracujesz,
    > tyrasz, a twoja babcia dostaje 540 emerytury. Gdyby mi panstwo nei
    > zabieralo podatkow, to babcia dostawalaby ode mnei 3 razy wiecej miesiac w
    > miesiac.
    >
    > Panstwo niestety to twój wróg :/

    A jakby to normalny piekarz chciał sprawdzić.....
    Policzcie sami na prostym przykładzie:
    Do sporządzenia bochenka chleba potrzebujemy - 500g mieszanki (mąka, cukier,
    tłuszcze itp.) oraz 500ml wody.
    Z takiego wsadu (1kg) otrzymujemy 1 bochenek o wadze ok.0,75kg
    Kto chce może przeliczyć na podstawie artykułu ile mąki zakupił i ile z tego
    wyprodukował kilogramów pieczywa...

    Stasiek G.