    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sprzedać sobie...
    Date: Wed, 02 Oct 2002 16:39:03 +0200

    Dnia 2002-10-02 13:20, Użytkownik KUCZYNSKI napisał:

    > Hmm.....
    >
    > Jeśli się nic nie zmieniło, to żeby być legalnym posiadaczem Windows trzeba
    > było spełnić conajmniej dwa z poniższych warunków:
    > - oryginalny nośnik
    > - licencja (hologram)
    > - fa-ra (dowód) zakupu

    No więc właśnie dlatego chcę sprzedać ze swojej firmy komputer sobie
    jako osobie fizycznej i wystawić fakturę, żeby mieć legalnie OEMa.

    > Czy nie możesz w tym układzie przesunąć te trochę części z magazynu (czy
    > zakupu tow. H.) w koszty ?

    a) nie prowadzę magazynu, mam PKPiR

    b) przesuwać mogę, ale własnie nie o to mi chodzi, żeby przesuwać, ale
    żeby mieć legalny Windows OEM :-(

    c) BTW: jak się przesuwa na PKPiR bez magazynu elementy z kolumny TOWAR
    do kolumny 14?

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)