  • Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Sat, 13 Aug 2005 00:19:13 +0200
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    Subject: Re: klopoty ze skladkami ZUS

    Hello mariposa,

    Saturday, August 13, 2005, 12:03:33 AM, you wrote:

    > Czasy sie zmieniaja. Nie znaczy to, ze neguje iz powinni dostawac. Ale
    > tez chcialbym inwestowac moje pieniadze tak, aby przynosily wiekszy
    > zysk.

    A ktoś Ci broni? Inwestuj ile wlezie. Ale haracz na zaległości
    zeszłego wieku też trzeba płacić, żeby dziadki z głodu nie
    poumierały...

    [...]

    > Dlatego wirze, ze moimi pieniedzmi i pieniedzmi dla mojej rodziny bede
    > zarzdzal lepiej ja, niz panstwo. Tak samo jak ja a nie panstwo lepiej
    > wiem, co mi jest potrzebne a co nie.

    Do czasu... Zdarzy się jakiś wypadek (czego Ci nie życzę) i inaczej
    spojrzysz na to, czy stać Cię na leczenie, czy nie. Po prostu możesz
    nie zdążyć zaoszczędzić wystarczającej kwoty. System redystrybucyjny
    zapewnia jednak równiejszy dostęp do świadczeń. Niejeden Amerykanin
    się przejechał na dobrowolnych ubezpieczeniach po jednym pobycie w
    szpitalu...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl