  • Data: 2004-12-31 08:25:17
    Temat: Re: ksiegi rachunkowe
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Tomasz,

    Friday, December 31, 2004, 6:48:40 AM, you wrote:

    > Ależ nie płać. Księguj sam. Jak na razie nie ma obowiązku zatrudniania
    > księgowych. Swoją księgowość każdy może prowadzić sam.

    Jasne. Nie mam też obowiązku zatrudniania hydraulika, elektryka,
    murarza, mechanika samochodowego itd. Wszystko mogę robić sam...

    Widzę, że masz duży problem ze zrozumieniem dość prostej sprawy: ja
    _chcę_ płacić. Przyzwoitą cenę, _adekwatną_ do nakładu pracy. Bo
    trafia mnie szlag, jak widzę, że drugi klient, prowadzony przez tą
    samą księgową, płaci 2 kPLN za gruby segregator dokumentów
    miesięcznie, w tym magazyn, import i użeranie się z urzędem skarbowym,
    który od 3 lat chce przy sprzedaży stosować inną stawkę VAT niż
    stosował urząd celny przy imporcie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl