  • Data: 2015-11-27 09:41:25
    Temat: Re: podatek od supermarketow
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 27 listopada 2015 09:30:54 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Bo nie służy dochodom, tylko inwigilacji i tłamszeniu. Zmuszanie
    NWO i te sprawy?
    Przyznaje że kiedyś ta idea mnie bardzo pociągała.
    Ale gdbym miał się z nią zgodzić to musiałbym stwierdzić
    że nie mam nic do powiedzenia i najlepiej siedzieć na pupie.
    NWO może istnieje w UE i USA+Canada
    Może nawet w Ameryce Pd
    Ale Indie?
    Ale w chinach tej idei sobie już nie wyobrażam.
    To naprawdę inny świat.
    Ja twierdze że nie jest jeden tylko n spisków na świecie.

    > milionów do robienia milionów niepotrzebnych rzeczy to miód na uszy
    > państwa. Niektórzy po prostu nie umieją sobie wyobrazić, aby można było
    > sprzedawać pietruszkę na straganie i nie prowadzić księgowości.

    Smutne ale prawdziwe.
    Sam miałem z tego powodu problemy i sprawę sądzie.