  • Data: 2015-11-27 09:45:14
    Temat: Re: podatek od supermarketow
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Smutne ale prawdziwe.
    > Sam miałem z tego powodu problemy i sprawę sądzie.

    akurat mi się przypmniało
    Jestem ze wsi.
    "Miastowej" koleżance żony którą bardzo lubie zaproponowałem
    kawałek mięsa z świni spoza obiegu.
    Wiesz o co powiedziała.
    Nie chce bo świnia nie ma badań=papierów.
    Ja mam prawie 4 dychy i żyje.
    Moje dzieci też.
    Ale Unia panie ....ja pierdole

    ps minęło już pięć lat chyba a mnie nadal to wk*&wia