eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki[podatki.biz] Postępowanie egzekucyjne w administracji - rząd planuje zmiany › Re: [podatki.biz] Postępowanie egzekucyjne w administracji - rząd planuje zmiany
  • Data: 2010-11-09 07:22:24
    Temat: Re: [podatki.biz] Postępowanie egzekucyjne w administracji - rząd planuje zmiany
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hm... no tu JEST kwiatek :D

    Ponieważ US nigdy nie wezwał mnie anie żadnego z moich kientów do
    potwierdzenia, kiedy zostało obciążone ich konto, a ponadto potrafi
    zauwazyć 1 dzień spóźnienia i naliczyc odsettki (dużo kwota VAT),
    zakładam, że oni tam widzą datę obciążenia konta podatnika.
    Nie pytali, nie kazali udowadniać, że było inaczej, po prostu przysłali
    wezwanie do zapłaty.

    Podobnie z ZUS. Też nie każą nikomu udowadniać, że konto miał obciążone
    w konkretnym dniu. I bezbłędnie wykazuja, w którym momencie straciło sie
    ubezpieczenie chorobowe z powodu jednodniowego opóźnienia.

    A idąc waszym tokiem rozumowania, przy każdym zwolnieniu powinni kazać
    przynosić kwity za wszystkie miesiące, w których na ZUSowskim koncie
    zaksięgowały się pieniądze po terminie.

    Zakładam, że i US i ZUS dostają z banków informacje o dacie obciążenia
    konta płatnika. Albo zatrudniają jasnowidzów.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813