eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki[podatki.biz] Postępowanie egzekucyjne w administracji - rząd planuje zmiany › Re: [podatki.biz] Postępowanie egzekucyjne w administracji - rząd planuje zmiany
  • Data: 2010-11-09 07:31:16
    Temat: Re: [podatki.biz] Postępowanie egzekucyjne w administracji - rząd planuje zmiany
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-09 08:22, Maddy pisze:

    > Ponieważ US nigdy nie wezwał mnie anie żadnego z moich kientów do
    > potwierdzenia, kiedy zostało obciążone ich konto, a ponadto potrafi
    > zauwazyć 1 dzień spóźnienia i naliczyc odsettki (dużo kwota VAT),
    > zakładam, że oni tam widzą datę obciążenia konta podatnika.
    > Nie pytali, nie kazali udowadniać, że było inaczej, po prostu przysłali
    > wezwanie do zapłaty.
    >
    > Podobnie z ZUS. Też nie każą nikomu udowadniać, że konto miał obciążone
    > w konkretnym dniu. I bezbłędnie wykazuja, w którym momencie straciło sie
    > ubezpieczenie chorobowe z powodu jednodniowego opóźnienia.

> [...]

    Ty jak zwykle zakładasz coś, zamiast wybrać najprostsze rozwiązanie -
    wiedząc o której godzinie przyszedł przelew i znając sesje wychodzące
    poszczególnych banków, można określić, kiedy przelew został wysłany.

    Tym bardziej, że są banki, które wysyłają przelewy do ZUZ tylko raz
    dziennie, np. mbank robi to po 16, więc jeśli przelew do ZUS dojdzie
    zawsze następnego dnia określoną sesją przychodzącą.

    --
    Liwiusz