  • 1. Data: 2003-05-11 10:28:32
    Temat: program ksiegowy kpir/fakturowanie - windows
    Od: "Dzejk" <m...@a...waw.pl>

    czy cos polecicie?
    najlepiej jeszcze export danych do excel i import z wapro.
    najlepej jak bedzie magazyn do tego.
    czy uda sie za ok. 300-400 pln?
    pozdr,
    z gory dzieki
    mario

  • 2. Data: 2003-05-11 14:29:16
    Temat: Re: program ksiegowy kpir/fakturowanie - windows
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Dzejk" <m...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
    > czy cos polecicie?
    > najlepiej jeszcze export danych do excel i import z wapro.
    > najlepej jak bedzie magazyn do tego.
    > czy uda sie za ok. 300-400 pln?

    CDN OPT!MA
    www.cdn.com.pl

    wypełnij formularza a dostaniesz wersje demo gratis,
    wyślą pocztą.

    moduł faktury i kasa/bank masz gratis!

    co do modułu krip to musisz dokupić.

    import z wfmaga jest.
    export do excella jest.

    Krzysztof Gil, k...@g...pl
    GAMTEC Systemy Informatyczne, www.gamtec.pl

  • 3. Data: 2003-05-11 15:35:48
    Od: bubbbaaassss <w...@w...pl>

    www.TGsoft.pl

    KPiR PRO, 250 zl netto
    rewelacyjny program, bardzo elastyczny z wudowanym modulem kadrowo
    placowym. Mozesz sciagnac wersje demo ograniczona tylko mozliwosia, a
    raczej brakiem mozliwosci wydruku i zapisu danych w innym formacie.

    Jesli sie zdecydujesz na zakup, daj znac na priv'a..wyjdzie troche
    taniej dla Ciebie a i ja cos zarobie
    ew. poczytaj tez newsgrupy ( adresy na stronie tgsoftu ) ale warto,
    naprawde....bardzo duzo mozliwosci za niewielka cene.

    pozdr bubbbaaaasss

  • 4. Data: 2003-05-11 17:09:29
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

> [...]
    > czy cos polecicie?
    > najlepiej jeszcze export danych do excel i import z wapro.

    A ja polecam program "FAKT". Bardzo dobry i aktualizowany na bieżąco przez
    internet.

    Pozdrawiam
    Michał i służę pomocą.

  • 5. Data: 2003-05-12 06:51:59
    Od: "pretero" <p...@o...pl>

> [...]
    > czy cos polecicie?
    > najlepiej jeszcze export danych do excel i import z wapro.

    ************
    15 maja w Rzeczypospolitej będzie płyta z zestawem programów dla małej
    firmy.
    Zdaje się , że będzie wyczerpywać Twoje potrzeby.

    Myślę ,że warto poczekać i sprawdzić ten program

    Cena oprogramowania to koszt Rzeczypospolitej , jednego numeru.

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 6. Data: 2003-05-12 07:44:22
    Od: "PC" <a...@i...pl>

    > 15 maja w Rzeczypospolitej będzie płyta z zestawem programów dla małej
    > firmy.
    W mojej Rzeczpospolitej z ubiegłego tygodnia pisze ze bedzie 13 maja...

    pozdr
    PC

  • 7. Data: 2003-05-12 07:51:02
    Od: "Tadeusz Golebiowski" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Dzejk" <m...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
    > czy cos polecicie?
    > najlepiej jeszcze export danych do excel i import z wapro.
    > najlepej jak bedzie magazyn do tego.

    Księga Express PRO http://tgsoft.pl/kpir.htm
    Wysyłanie danych do Excela to jedna z wielu możliwości programu.
    Nie jest to tylko zwykły eksport tabeli, lecz zapis bieżącego widoku w
    formacie XLS.
    Oto przykład zgrupowanych i podsumowanych rekordów wg numerów rachunków
    http://tgsoft.pl/mb/widok.xls

    Jak uzyskać własny widok przed eksportem polecam materiał:
    http://tgsoft.pl/common.htm

    Program posiada własny Arkusz Kalkulacyjny z możliwością bezpośredniego
    dostępu do danych PKPiR
    http://tgsoft.pl/tabela_arkusz.htm

    TG

  • 8. Data: 2003-05-12 08:42:11
    Od: "pretero" <p...@o...pl>

    Użytkownik "PC" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > W mojej Rzeczpospolitej z ubiegłego tygodnia pisze ze bedzie 13
    maja...

    Zapewne coś pomyliłem ........................

    Dzięki za poprawkę ...

    Piotr

  • 9. Data: 2003-05-12 13:11:42
    Od: "Johnie Walker" <j...@N...gazeta.pl>

    Tadeusz Golebiowski <t...@n...onet.pl> napisał(a):
    [.....]

    Witam Szanownego Autora,

    Od niedawna prowadzę DG i właśnie ewaluuję sobie kilka programów do
    prowadzenia KPiR (Jedynka, Ami-Księga, Księga Express PRO). Jak dotąd, KE PRO
    jest IMHO zdecydowanie najlepszym z w/w programów, zarówno z punktu widzenia
    dostępnych funkcji jak i stosunku możliwości/cena. No i nie ma tak
    beznadziejnej (IMHO) szaty graficznej jak Ami Księga (w zasadzie to kwestia
    gustu, ale np. mnie Ami Księga strasznie "bije po oczach"). Zastrzegam sobie
    prawo do zmiany w/w opinii nt. KE PRO, ponieważ jeszcze nie dotarła do mnie
    Optima. :-)

    Chciałem natomiast zwrócić uwagę brak pewnej funkcjonalności w "Ewidencji
    przebiegu pojazdu i wydatków." O ile mi wiadomo, można odliczać VAT naliczony
    wynikający z kosztów eksploatacji pojazdu od VAT należnego, przy czym w
    niektórych ściśle określonych przypadkach (samochód osobowy, itp.) nie możemy
    odliczyć VAT za zakup paliwa. Natomiast KE PRO umożliwia wprowadzenie i
    zaksiegowanie tylko wydatków brutto (na pocieszenie mogę dodać, że żaden z w/w
    programów nie posiada takiej funkcjonalności). Inaczej mówiąc, byłoby miło,
    gdyby przy wprowadzaniu faktury do ewidencji kosztów eksploatacji użytkownik
    miał do dyspozycji checkbox-a (podobnie jak w module KPiR), dzięki któremu
    mógłby zaznaczyć, że może sobie odliczyć VAT wynikający z danej faktury.
    Oczywiście pod warunkiem, że dany wydatek będzie miał pokrycie w ewidencji
    przebiegu pojazdu.

    Gratuluję udanego oprogramowania,
    Johnie

  • 10. Data: 2003-05-12 21:37:43
    Temat: Odp: program ksiegowy kpir/fakturowanie - windows
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    > najlepiej jeszcze export danych do excel i import z wapro.
    > najlepej jak bedzie magazyn do tego.
    > czy uda sie za ok. 300-400 pln?

    Vatowiec http://pk.inet.pl/brv.htm

    - eksport do Excela poprzez wydruk do pliku csv
    - import z wapro za pomocą dodatku WF2V
    - magazyn jest, a właściwie magazyny
    - nie uda się w tej cenie, bo jest free

    Piotr