  • Data: 2010-11-09 11:12:48
    Temat: podatek od nieruchomości a działalność gospodarcza
    Od: "rt" <x...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    zarejestrowałem działaności gospodarcxza w domu rodziców, jeden z pokoi
    jest "przeznaczony" dla celów działalności. W pokoju meble i wyposazenie
    pozostało to samo co przed działalnościa - normalnie słuzy do celów
    mieszkalno-sypialnych a oprocz tego trzymam tam swoje papiery i komputer z
    drukarką. Widziałem ze dopoki miejsce wykonania nie jest przystosowane i
    pozbawione funkcji mieszkalnych nie placi sie dodatkowego podatku od
    nieruchomosci- opinia jakiegos doradzcy podatkowego w intencie - czy mozecie
    mi podac podstawe prawną ? ewentualnie skierować gdzie szukać przpisów - bo
    po roku własnie przyszlo mi pismo w sprawie podatku od nieruchomości.

    Pozdrawiam
    rt