  • Data: 2021-01-08 15:23:06
    Temat: Re: Broszurowanie KPIR
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.01.2021 o 12:57, Liwiusz pisze:

    > Ale wiesz, że - przynajmniej w Polsce - im więcej drzew się wytnie na
    > papier, tym więcej się potem zasadzi nowych?

    Ale wiesz, że jeżeli się nie wycina, to nie trzeba sadzić?
    I wiesz, że po takim sadzeniu, to nie las, tylko równiutkie grządki
    monokulturowe, które tylko przez niezrozumienie niektórzy nazywają
    lasem, bo skoro są drzewa, to las...

    > I jeśli komuś zależy na
    > dbaniu o nasze lasy, to powinien jak najwięcej korzystać z papieru, aby
    > naszym leśnikom opłacało się sadzić i dbać o lasy?

    Nie możesz się zdecydować, czy mam dbać o interesy leśników, czy o las?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr