    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Sat, 9 Jan 2021 07:02:34 -0800 (PST)
    Subject: Re: Broszurowanie KPIR
    From: Adam <a...@g...com>

    > Nie wiem jak jest lepiej. Ja wkładam rejestry po dokumentach za ten
    > miesiąc, ale można
    > pewnie sobie wpinać gdzieś odrębnie.

    Reasumując:
    - cały kpir z roku (tabele) trzymasz w koszulce [niespięte] (najnowszy miesiąc do
    góry? czyli styczeń na dole grudzień na górze?)
    - wszystkie dokumenty księgowe (numerujesz numerem z KPIR) wpinasz od najstarszego
    1... do najnowszego 100 (na górze).
    - po zakończeniu miesiąca umieszczasz nad dowodami księgowymi ewidencje, IPO etc. z
    tego miesiąca
    - W następnym miesiącu wpinasz kolejne dowody księgowe na ten sam stos (czy robisz
    jakieś "przedzielenia" miesięcy za pomocą koszulki?)

    Ja do tej pory wszystkie ewidencje, czy wyciągi z konta, IPO etc. grupowałem
    oddzielnie (czyli np. ewidencja sprzedaży była z wszystkich miesięcy razem).
    No i od stycznia (na górze) do grudnia.
    Wszystko oddzielone pustymi koszulkami. Przy przeglądaniu to wyglądało bardziej
    logiczne. I łatwo sobie porównać miesiąc do miesiąca..
    dany typ dokumentów niż przerzucać kilkanaście dokumentów księgowych... no ale może
    się mylę.

    Jeszcze raz dziękuję za info.