  • Data: 2013-03-09 19:26:29
    Temat: Re: DG - remont budynku
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-03-09 18:22, cac wrote:
    > wyjaśniam. w dniu umowy notarialnej złożyłem do gminy IN-1 (chyba) i sam
    > określiłem ze to grunt + budynek związany z DG i naliczają go zgodnie z
    > u. o
    > podatkach i opłatach lokalnych. zresztą budynek figuruje jako niemieszkalny
    > w ewidencjach geodezyjnych czy tam innych.
    >
    > wracając do pytania:
    > Czy zapis w akcie notarialnym jak w poście wcześniejszym wymusza na mnie
    > konieczność wprowadzenia do DG (do EŚT)
    > tejże nieruchomości??? Być może jest to gdzieś uregulowane w przepisach?

    Bez względu na odpowiedź na Twoje pytanie wpisz sobie do googla
    "obowiązek wprowadzenie nieruchomości do ewidencji środków trwałych".

    Jeśli istotą Twojego pytania są kwestie dotyczące opodatkowania
    przychodów ze sprzedaży tej nieruchomości to z *pobieżnego* przejrzenia
    wyników wynikają dość (nie)ciekawe wnioski.

    Piotrek