  • Data: 2006-10-04 07:59:30
    Temat: Re: Dowód wewnętrzny - pytanie
    Od: Rex <w...@z...spamem> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Np. pracownik.
    > Przepis jest jasny:
    > +++
    > § 14.
    > 1. Na udokumentowanie zapisów w księdze, dotyczšcych niektórych
    > kosztów (wydatków), mogš być sporzšdzone dokumenty zaopatrzone
    > w datę i podpisy osób, które bezpo?rednio dokonały wydatków
    > (dowody wewnętrzne), [...reszta warunków...]
    > ---
    >
    > Nie jest ważne kto zatwierdza i poświadcza zaksięgowanie (do tego
    > jest ten drugi podpis :)), *musi* podpisać ta osoba która fizycznie
    > kupiła.

    Może jeszcze parę słów jak wygląda moja DG. Prowadzę działalność
    handlową przez internet. Jestem na ryczałcie. DG prowadzę sam, nie
    zatrudniam pracowników. Klienci mi płacą przelewami.
    Klient nie może się podpisać ponieważ fizycznie nie ma go przy transakcji.
    Więc kto powinien się podpisać w tym drugim miejscu?
    (podpis osoby dokonującej wydatku)

    Rex