  • Data: 2003-01-30 17:41:38
    Temat: Re: Gdzie szukac kosztow?
    Od: " Michal" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam :)

    berdycz <p...@b...pl> napisał(a):
    > Gazety były niepotrzebne.

    wrr ;)
    "gazety" kupuje od 10 lat ale o tym dyskutowac nie chce. :)

    w tym watku juz 6 raz chyba ktos mi mowi "nie kupowac bez celu". to juz
    slyszalem i wiem. intersuje mnie (i to pisze od poczatku) gdzie w codziennym
    zyciu szukac przykladu na uciekajace mi koszty, ktore i tak ponosze.

    przyklady do ktorych doszedlem sam:
    - telefon kom., za ktory i tak place
    - bilet miesieczny, ktory i tak potrzebuje
    - gazety, ktore czytam i czytac lubie.

    napisalem na grupe bo wlasnie szukam pomyslow na takie "i tak".
    wrr :)))

    pozdrawiam
    Michal