  • Data: 2004-03-31 12:34:41
    Temat: Re: Jestem przerażony
    Od: "Kubik" <p...@t...adres.nie.istnieje> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof Bajorek" <k...@w...plNOSPAM> wrote in message
    news:c4eali$1g$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > 8% jest nie realne !!!
    To chciałbym właśnie poddać dyskusji. Jednak 8% ponad inflację IMHO
    jest realne. Poza tym na inwestowaniu w polskie instrumenty świat się nie
    kończy.

    W optymistycznym wariancie zakładam, że na świecie nie zapanuje totalna
    stagnacja gospodarcza i pomimo wysiłków polityków gospodarka
    będzie szła do przodu. Pesymistycznego wariantu nie ma co przyjmować,
    bo jeżeli gospodarka padnie to państwo też pieniędzy mi z nieba nie da.

    > i cvo z tego ze bedziesz mial 500 czy 270 tys ?? a inflacje uwzględniłes
    Jak to co z tego?

    pozdr
    Adam