  • Data: 2004-03-31 12:27:01
    Temat: Re: Jestem przerażony
    Od: "Kubik" <p...@t...adres.nie.istnieje> szukaj wiadomości tego autora

    "kapiter" <a...@w...pl> wrote in message
    news:c4ecgr$rod$1@absinth.dialog.net.pl...

    > A zapomniałeś o umowie pokoleniowej ???
    Ty chyba sobie żartujesz, albo zabrakło smile'a na końcu twojego postu.

    1. Ktoś ze mną tą umowę zawierał?
    2. Gdzie się podziały składki moich rodziców?
    3. To ja mam finansować polityczne złodziejstwo?
    4. Zabraniasz mi odkładać MOJE pieniądze na MOJĄ emeryturę?
    5. Obecny system już zbankrutował. Ponadto mamy niż demograficzny
    i 30% bezrobocia. Ciekawe, kto będzie płacił na moją "państwową" emeryturę.

    Adam