  • Data: 2021-05-31 20:48:57
    Temat: Re: Nowe podatki
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.05.2021 o 19:27, J.F pisze:

    > Przedsiebiorstwo ponioslo wydatki na materialy i robocizne.

    WYDATKI.
    Wydałeś 100 tys. na gumę. I zapłaciłeś pracownikowi za dmuchanie.

    > I co z nich powstalo? Nic?

    Nadmuchane baloniki.

    > Tzn powstaly jakies produkty ... i mowisz, ze to sie nie liczy, bo nie
    > zostaly sprzedane?

    Jesteś biedniejszy o 100 tys + koszt dmuchania.
    I bogatszy o baloniki. Które może sprzedasz. A może nie sprzedasz.

    Czego nie rozumiesz?

    Gdzie tu jest przychód? I gdzie tu jest zysk?

    Z niesprzedanych baloników...

    Kiedyś się mówiło: weź duży rozpęd i pierdolnij głową w ścianę - może
    otrzeźwiejesz.

    > Nie z zakupow tylko z produkcji.

    Zysk z produkcji? Jaja sobie robisz?
    Z niesprzedanych baloników masz zysk? Serio?

    > I niekoniecznie zysk, co powiedzmy - brak strat.

    Oj... widzę ewolucję. Powolną, ale jednak.

    To, czy będziesz miał brak strat, to się okaże przy sprzedaży.
    Gdy osiągniesz ze sprzedaży jakiś PRZYCHÓD to wtedy dopiero sobie
    wyliczysz, czy masz straty, czy brak strat, albo czy masz zysk. NIE
    WCZEŚNIEJ.
    Albo jak będziesz miał papier, że oddałeś na wysypisko śmieci.

    > W zaleznosci od przyjetej ceny ewidencyjnej produktow.

    I gdzie tu przychód? Albo zysk?
    Pokaż palcem.

    Czyli kupujesz balonik za 1 zł, dodmuchujesz powietrza i przyjmiesz cenę
    "ewidencyjną" jako 100 zł, to znaczy, że masz przychód? Albo zysk?

    Serio? To są w/g ciebie przychody i zyski?
    Człowieku... masz nadmuchane baloniki, a nie przychody. Ani tym bardziej
    zyski.

    > dokumenty w/w powinny byc rzeczywiste.

    Ja pierdolę... przecież właśnie po to robi się SPIS Z NATURY,
    INWENTARYZACJĘ żeby ustalić stan faktyczny.

    Stanu rzeczywistego nie ustala się na postawie dokumentów magazynowych!
    Zgadnij dlaczego.

    > A stan magazynu ... no coz, to juz bardziej teoretyczny.

    Pozostawię bez komentarza.

    > Oczywiscie jest i takie ryzyko.
    > Ale to on oszukal :-)

    Kto, kurwa, oszukał? O czym ty znowu bredzisz?

    Nie masz.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr