  • Data: 2023-05-24 13:34:06
    Temat: Re: Ulga dla seniora a zdrowotne.
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-05-24 o 12:40, cef pisze:

    Spróbowałem - znów poległem.

    > Logujesz się na pue.

    To się udało.

    > Z prawej strony na górze klikasz zakładkę -
    > profil e-Płatnik.

    Nie mam takiej zakładki. Jest tylko Płatnik - klikam go.

    > Potem z lewej zakładkę -
    > dokumenty ubezpieczeniowe - dodaj dokument

    Nie ma tej zakładki.
    Klikam 'Dokumenty i Wiadomości (korespondencja do ZUS)'.
    Aktywne jest coś innego (nie zanotowałem sobie - chyba coś o
    zwolnieniach lekarskich).
    Ale obok jest 'Dokumenty ubezpieczeniowe (COT)' no to klikam.
    Lista dokumentów pusta.
    Na pewno byłem tu w nocy kilka razy.
    Na dole jest 'Dodaj dokument' - tego w nocy nie próbowałem bo
    rozumiałem, że mam złożyć jakiś wniosek a nie dodać dokument
    ubezpieczeniowy.
    Wygląda, że dużymi krokami zbliżam się do celu.
    Klikam go.
    Pokazuje mi nieczytelne miniaturki pdf-ów jakie znajduje w aktualnej
    kartotece i mogę jeździć po dysku i wyszukiwać inne (może jpg-i i png
    też - nie sprawdzałem).

    > z listy wybierasz ZUS ZBA -

    Nie ma żadnej listy.

    > potem albo wypełniasz ręcznie albo kreatorem.

    Kreatora też nie ma.

    > Kreator wygodniejszy, bo wpisujesz tylko to co zmieniasz a resztę samo
    > edytuje.

    To już mało ważne skoro i tak go nie ma.
    Wylogowałem się.

    Niech się pomęczą i mi napiszą co mam zrobić. Pokorespondujemy sobie i
    pewnie do 1-go nie zdążymy (25-29 będę mocno zajęty i nie wiem czy będę
    miał czas zbliżyć się w ogóle do klawiatury komputera).

    Dzięki za dobre chęci.

    Przypuszczam, że czegoś tam nie mam aktywowanego, czy coś w tym guście.
    P.G.